Effektiv är mitt mellannamn

Idag har varit en låång dag. Det kanske blir så när man bara har en lektion? Det känns som om jag har hunnit med så mycket! Började dagen med ett engelskaprov, därefter visade vi ettorna hur de ska rädda liv (eller kanske hur de ska låta bli att göra.. oh well). Sedan, väl i Bgd, löste vi både det finansiella, informationshämtningen och bokning av guide till vårt projektarbete. Effektivt kallas det!

Sedan har jag hunnit städa rummet, boka biljetter till Linköping (280 spänn - fynd!!), räknat matte, samt köpt ett par stövlar. Vet dock inte än om jag ska behålla dem.. får se!

Nej, nu är det middagsdags! Sen ska jag hinna med att vara ännu mer duktig, så att jag har lovet fritt!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0