En riktig lovdag

En riktigt seg lovdag idag, men jag kände att jag behövde en sådan. Igårkväll blev det ju en jättemysig tjejmiddag, och sen utgång, men man blir lite trött dagen efter. Särskilt när man behövde upp och arbeta med projektarbetet. Hua! Nåja, det var värt att vara ute och ha urkul igår, ändå.

Vi var på kyrkogården för en stund sedan. Kallt som bara den var det, men lite mysigt. Fast ja, ändå så otroligt sorgligt. Jag insåg hur mycket jag saknade morfar, farmor, och mormor även om hon väl egentligen fortfarande är vid liv. Jag tänker inte gå in mer på det. Men att förlora någon som man älskar, det gör ont. Det gör ännu mer ont att tänka på när andra människor som jag älskar kommer försvinna ur mitt liv. Så jag tänker inte tänka den tanken. Där går min gräns.

Nu ska jag glömma att det är allahelgona, och se på Idol. Jag är alldeles för lat för att gå ut två kvällar i rad. Nej, mys för hela slanten får det bli!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0