Gaah.

Jag har hicka. Jisses vad irriterande!

Andra irriterande saker:
  • Religionen kommer aldrig att bli klar eller bra.
  • Jag kan inte alla spanskaglosor och jag orkar inte bry mig.
  • Jag kommer antagligen drömma mardrömmar om spanskaprovet inatt igen.
  • Jag har upptäckt att mitt sociala liv har nått botten nu och jag vet inte vad jag ska göra åt det.
  • Jag har fortfarande inte flyttat ner i källaren, och i det här tempot låter nästa år ganska troligt.. möjligen.
  • Jag vill ha ostbågar men ostbågar ska inte ingå i min plan mot att äta nyttigare.
  • Jag vill bli vältränad, men jag orkar aldrig träna, och när jag väl börjar så blir jag bara sjuk.

Ursäkta, jag behövde klaga. Men att skriva den här listan fick i alla fall hickan att sluta - yey! Nu ska jag bara ta mig samman och plugga lite till.

Och lite glad är jag ju trots allt. Jag fick höra min favoritröst en stund. Helst skulle jag ha den lite närmare, men hey, man tar vad man kan få!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0