Godmorgon.

Buhu, I'm up. Att ha ont i magen måste vara den värsta väckarklockan som finns - det går inte ens att snooza ju!

Men det är nog lika bra. Jag har fortfarande ett svenskatal att pyssla ihop, och jag har insett att det är idag eller aldrig som det måste bli gjort. Attans!

Kikade på Idol igårkväll.. gud vad synd att inte Niklas äntligen åkte! Jag är lite rädd för att fjortisarna snart ska falla för honom, att han ska bli den nya Johan Palm. Och jag vill inte ha en till halvknäpp kille som inte kan sjunga så bra, som fjortisarna avgudar. Faktiskt.

Igår lagade jag även middagen, en jättegod, lyxig (fast billig) mandelsoppa. Perfekt med lite gott bröd och brieost till! Dessvärre överlevde inte en av mina naglar potatisskalning.. för tillfället är den limmad med Karlssons klister! Får se hur länge det håller.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0