Halloweenfest!

Lov förstör helt mina matrutiner. Den senaste veckan har jag knappt varit hungrig alls. Det är jätteknasigt! Men nu sitter jag i alla fall här och känner doften av middagen, och det kurrar i magen. Biffar och ugnsstekta grönsaker. Mums!

Ikväll blir det Halloweenfest. Jag tänkte nästan ha samma utklädnad i år som förra året, men hey, hur tråkigt är inte det? Så i år tänker jag köra på en riktigt klyschig klyscha - och vara utklädd till Playboybunny! Jag vet, knappt ens okej, men när jag redan har köpt en sådan outfit för klassfotot, då måste jag ju nästan använda den igen, eller hur?

Så jag kommer att matcha pojken min fint, om han nu klär ut sig till det som han sa att han skulle. Ganska omaka par kommer vi att bli, haha! Vi ska se om det kan bli några fina bilder på det senare..

Halloween förra året. Jag var allt en riktig liten djävul då, mohaha.

/HM


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi, jag kommer också ha samma outfit som förra året =) Fast minus allt smink^^ Ska bli kul tycker jag!

2009-10-31 @ 17:57:59
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0