Helgen i snabba drag

Just det ja, jag ville ju visst berätta om min helg - gud vad min hjärna ligger efter. Fredagen började i alla fall med en konsert på kvällen - Champions of Rock. Den var riktigt bra! Det var en hyllningskonsert till Queen, Peter Johansson sjöng med hjälp av musikalstjärnorna Nina och.. en engelska, jag kommer inte ihåg hennes namn.

Här är i alla fall Peter och Nina;





Efter konserten åkte jag hem till min babe. Var ett tag sen vi sist sågs nu, så det var mys! Lördagen var bara regn, men söndagen bjöd på gudstjänst och på kvällen bowling. Vi behöver inte prata om vem som förlorade, hrm..



Johan har lärt sig att sy minsann - jag visste inte att det var något som man behövde kunna för universitetet! Men lite imponerande är det väl i alla fall.

Nej, nu ska jag egentligen plugga. Det är fel sätt att ignorera att man har två prov imorrn.. men jag vill inte. Det här kommer att gå uselt. Blä.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0