Höstlov!

Inga fler lektioner på en hel vecka. Bara slappa är, eller var, planen. Men nu har jag slappat fram till lovet, med allt som jag skulle ha gjort tills nu.. så ja, någon gång behöver jag ta tag i det. Den dagen, den sorgen.

Men vet ni vad? Om mindre än två timmar kommer min käraste systrami hem över helgen! Det känns så konstigt att knappt ens höras, nu när hon har flyttat ner till Lund, men ikväll ska vi ha systerkväll. Lite catching up på skvallerfronten vetni.

Jag vet, vi är så snygga ibland att man bara dör lite, eller hur? Och vi har inte alls inbyggt att göra samma min, nejdå.

Och på söndag blir det till att sitta på bussen 9.10 upp till pojken min, och vara där några dagar. Det ska bli mys... men ja, jag måste fördriva den tid som han har föreläsningar på något eget sätt. What to do? Turista i Linköping kanske? Eller vara duktig och ta kontakt med en kompis som man kan hoppas på är ledig? Vi får se. Jag ska ta med mig den tredje Twilight-boken, så det finns en viss risk att jag inte vill gå ut alls på dagarna!

Men sen, hemma, så har jag insett att jag inte har några planer för halloween. Är det någon som ska göra något roligt som man kan haka på tro?

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0