Stuck in the middle

Det är lite smått jobbigt, tycker jag, att ha en pappa som hejar på AIK, och en pojke som hejar åt andra hållet, på IFK. Detta gör att jag i år har bättre koll än någonsin på allsvenskan. Att AIK och IFK (och kanske Elfsborg) kommer att slåss om guldet, och att IFK tar emot AIK den 1 november och att den matchen kommer bli galen.

Jag tänker inte vara i närheten av götet den 1 november. Det kan bli då allting avgörs, och halva göteborg lär vara på fötterna. Och ett rekord i antal poliser tror jag på också. Yey.

Och att jag vet att det i matchen mellan AIK och Gefle precis blev 1-0 till AIK. Det innebär att AIK nu leder med 4 poäng. Och imorgon måndag måste IFK nästan slå Malmö, för annars får de det tufft.

Herregud, jag trodde att jag slutade bry mig och fotboll när jag slutade spela för några år sedan!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0