Tillbaka till verkligheten

Åh, underbar helg. Alla helger borde vara såhär. Alla dagar borde vara med min älskling. Men det är de inte just nu. Så jag får ta vara på de dära underbara helgerna.

I helgen har jag (förutom en massa mys) testat att cykla på herrcykel. Läskigt! Varför är den där himla pinnen där, egentligen? Det är ju näst intill omöjligt att komma upp på cykeln (om man inte behärskar den "manliga" svinga-benet-över-sadeln-rörelsen), och när man ska stanna så når man ju knappt ner till marken, för pinnen är ivägen. Jag kan bara säga som så, att jag var livrädd hela vägen in till Linköpings centrum. Livrädd.

Jag har inte riktigt kommit igång med den här veckans att-göra-lista. Den är dessvärre ganska lång. Så jag använder mig av en effektiv försvarsmekanism - förnekande. Jag intalar mig själv att jag inte har några läxor eller prov eller inlämningar - bra va?

Blir inte lika kul när verkligheten slår till bara..

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0