Förändring är inte min grej.

Jag har köpt en ny mobil. Den är ganska så fin, lär fungera bättre än min gamla.. men jag har dragit mig så för att byta. Jag vet att det låter fånigt, löjligt, men jag kommer att sakna den gamla! Att veta vart jag kommer om jag trycker på en knapp, att hitta överallt, alla söta sms som ligger sparade på den. Dem kommer jag nog att sakna mest. Att inte kunna kolla på dem när jag vill och bara drömma mig bort...

Nej, jag var verkligen inte säker på det här med att byta. Min gamla mobil är dessutom snyggare än den nya. Åh, jag blir galen på det här! Men kom igen nu Hanna, den gamla stängde av sig när du försökte ringa, den var kass och hade dåligt minne! Sluta vara så himla nojjig!

Jag kommer snart att lära mig att tycka om min nya mobil, hoppas jag. Jag ska lära mig var allt ligger, hur man snabbt och lätt tar sig igenom den och allt sånt. Och vet ni vad? Det är upp till er som läser att se till att jag får en massa nya söta sms att le över när allting känns tungt! Jag väntar på det första plinget...

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0