KÖRKORT

Åh, äntligen är pärsen över! Och nu får jag skrika ut till hela världen: JAG HAR TAGIT KÖRKORT! Åååh, vad skönt! Fast det känns ganska overkligt, jag har fått fråga mamma flera gånger om det här verkligen är på riktigt. Har jag verkligen genomfört ett körprov idag, klarade jag det verkligen, klarade jag verkligen teoriprovet förra veckan? Jag är inte säker, men det ligger ett papper med mitt namn och ett kryss i rutan för godkänd på vårt köksbord. Så ja, nu får jag ge mig ut alldeles själv...

Gud vad läskigt! Och OVERKLIGT!

Jag har tagit körkort. Äntligen!

/HM

Kommentarer
Postat av: Vic

GRATTIS HANNA :D:D Vilken lycka!!!

2009-09-03 @ 20:52:17
URL: http://minnievictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0