Måste sluta slappna av, eller ta det lugnare!

Jag begriper inte hur det här gick till. Jag har försökt hålla emot, men nu när jag slappnade av lite, då slår febern till. Fy vad jag hatar det! Hatar att må dåligt, ha ont i huvudet, hatar att bli tvungen att ställa in planerna för kvällen. Åh, jag blir så trött! Jag är trött.

Igår var jag i alla fall på Håkan på Liseberg. Det var en.. fin konsert, om än något lugn. Han körde fler balader än upptempolåtar, och man blev faktiskt lite smått sömnig. Jag dissade utgången och åkte hem efteråt, var så trött, och det var väl för väl.. tänk hur mycket sämre jag hade känt mig idag annars!

Håkan sa att det dröjer innan han kommer tillbaka till Liseberg nu. Jahaja.. då får man väl kanske skaffa en ny tradition då! (Jag och alla andra tusentals som var där igår. Nästan hela gbg slöt upp, kändes det som!)

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0