Shopping och teater

Idag tänker jag göra något väldigt ovanligt, och visa en massa bilder på mina kläder; men då har jag faktiskt köpt nya för nästan första gången sen i våras, så det förtjänar lite uppmärksamhet.

Här är min nya goströja från Kappahl:


Kofta från Pepper:


Lång tröja från Pepper:



Och sedan två par jeans som jag ärvde från mams. Jag gillar att ärva saker, även om de är liite stora;

Sen har jag dessutom inhandlat fyra par strumpbyxor (varav mamma köpte ett till mig och ett kom på köpet) som jag kan mysa runt i i höst. Ett par stövlar bara, och sen är jag helt klar för att möta hösten!

Och nej, jag åkte inte in till stan bara för att shoppa loss idag, med feber och allt.. nej, idag var det premiär på Storan för "Vem ska trösta Knyttet?" med pappas kör. Så himla söt föreställning! Jag blev visserligen helt utmattad, men det var det värt. Sen orkade jag till och med köra hem, första gången på motorväg sen körkortet togs. Lite stolt. Det gick hur bra som helst!

Imorgon ska jag vara hemma. Jag orkar inte att gå till skolan med 38 graders feber. Faktiskt. Där går min gräns.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0