Fredag!

Imorgon är det fredag. Åh vad jag har längtat! Upp till Linköping över helgen, mysa med älsklingen hela helgen. Det är ren och kär lyx om ni frågar mig, att få en hel helg. Tänk vad mycket man tar för givet när man bor nära den man älskar! Så, gör inte det!

Sen skolan imorgon kan bli.. spännande. Jag har inte orkat göra några läxor ordentligt, så jag hoppas att jag inte får skit för det. Är det illa att man redan tröttnat på skolan?

Nej, nu ska jag se klart på idol. Nu har jag sett klart på idol. Fy fan vad bra en kille var, han som var sist ut. Man ser på en del folk att de är stjärnor, men han var ingen sådan klassiskt, även om det syntes att han kunde ha DET. Och det hade han! Jag gillar att se stjärnor födas.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0