Uppladdning inför höstens köräventyr!

Nu har kören dragit igång igen! Jag var inte säker på om mitt schema skulle gå att kombinera med kören, men det har visat sig gå utmärkt och nu är det bara att köra på. Det var ganska skönt att komma tillbaka och sjunga lite med mitt härliga gäng, även om det känns att rösten knappt har använts på hela sommaren. Himlans rassligt blev det ibland!

Hösten kommer att bjuda på en massa roliga saker; körhelg och konserter, både med en sydafrikansk kör, när Hagakyrkan fyller 150 år, och med en kändis - Magnus Carlsson! Det kommer att bli fullspäckat, men superkul!

 


Fina bilder från förra årets körhelg!
Nej, vet ni vad - godnatt!

/HM

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det beror på =) Henrik är hemma nästa vecka, så jag får se vad jag prioriterar... Kanske kan övertala honom att följa med! Ska du gå?

2009-09-07 @ 22:13:51
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0