Blasé

Magen är för tillfället sprängfylld med friterad kyckling. Mitt hår är uppsatt så som jag tänker ha det på balen (man måste ju testa). Det är söndageftermiddag och snart drar jag och mina kära föräldrar ut på promenad. Akta er, vi har stavar!

Min helg har varit.. helt händelselös om jag ska vara ärlig. Jag har inte orkat ta tag i att hitta på något, utan har skrotat runt utan att få något vettigt gjort. Också ett bra sätt att slösa bort en helg. Ehm. Kanske inte. Men är bara så himla trött. På allt.

Var i alla fall på möte i fredags och pratade om hur jag ska jobba i sommar. Ser ut att kunna bli en hel del, och det ser jag fram emot. Men lite ledighet blir det också från det att jag tar studenten tills arbetet drar igång, ska se om man lyckas semestra lite då kanske? Fast, får nog bli inom landets gränser.. vet inte om resurserna räcker till för annat. Nåja, vi får se.

Innan dess ska jag i alla fall sluta känns mig såhär.. blasé.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0