Glad att vara hemma och inte påväg bort..

Uhu, tänk att aska kan ställa till med så mycket problem! Är glad att jag inte ska ut och resa inom en alltför snar framtid. Har ju redan tagit två utlandssemestrar i år. Skämmes på mig för att jag flyger så mycket! Dessa resor gör ju mig till miljöbov.. men jag kan inte hjälpa det. Jag älskar att resa.

I alla fall. Tycker synd om dem som skulle ut på äventyr nu. Aldrig kul när ens planer kapas vid fotknölarna. Men ännu värre tycker jag det är för dem som är ute i världen i skrivande stund. Jobbigt att knappt, om överhuvudtaget, kunna ta sig hem!

Nej, Spanien och Storbritannien räcker gott för min del än så länge. Innan studenten ska jag ingenstans.





/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0