Ivägskickat

Sådär, nu har en anmälan till höstens kurser gått iväg. Gah, läskigt. Även om jag nog inte tänker gå någon av dem nu till hösten, så kände jag att det nog var bra att få iväg en anmälan utifall att. Jag kanske inte alls får något jobb till hösten, utan får stå där helt vilsen? Nej, det är alltid bäst att ha valmöjligheter. Även om jag hatar att behöva välja.

Nåja, vi får se om jag blir jättesugen på att faktiskt läsa något av det som jag anmält mig till. Lite turism, allmän språkvetenskap, litteraturvetenskap, franska och latin blev det. 14 kurser allt som allt. Om jag inte läser dem nu till hösten så blir det definitivt några av dem till våren!

(Undrar om man inte kan pyssla ihop ett eget program med lite turism, språkvetenskap och franska? Och kanske lite latin och spanska också? Vad blir man utbildad till då månntro?)


Det gäller att våga hoppa och lita på att allt blir bra, va?

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0