Trädgårdspyssel och vårsol

Idag är en sån där dag då alla i hela grannskapet ska ut och börja pyssla i trädgården - plocka fram utemöbler, dammsuga bilen, snickra ihop grejer, rensa i trädgården.. Själv valde jag det senare alternativet och plockade fram en kratta och började kratta mossa. Fast det blev tråkigt riktigt snabbt, riktigt sisyfosarbete!

Ett styck idrottsinlämning ska in imorgon, och vad jag än gör så blir den bara kass. Vet inte vad jag ska skriva! "Mjo, jag har tränat för att det är bra att träna"? Äh, får slänga ihop något. Synd bara att jag typ måste få MVG på det här arbetet om jag ska ha minsta chans att få det högsta betyget i kursen. Vilket jag inte ens vet om jag kan få nu heller egentligen. Hmm. Får hoppas på det bästa.

Nej, egentligen borde man bädda ner sig i en solstol nu och njuta av vårsolen. Längtar tills det att det blir ännu varmare. Så att man kan ligga såhär:



Solig kram på er!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0