I put some new shoes on and suddenly everything's right

Idag har jag varit i stan hela halva dagen med mina käraste föräldrar. Kan glatt meddela att bal- och studentgrejerna snart är helt fixade! Har nu köpt två par ursnygga (görhöga) skor, ett par i vitt och ett par i ljust guld/champagne. Till de senare, som hör till balklänningen, ska jag ha en guldig väska och möjligen lite gulddetaljer i håret. Tror att det kommer att bli hur snyggt som helst! Så nu fattas det bara att balklänningen ska bli i färdigt skick också (:

Men ja.. glad som jag är för skorna så oroar jag mig. De är HÖGA. Jag har noll träning i att gå i klackar. Visst, de är väldigt stabila, såklart, men mina stackars trampdynor kommer att förbanna mig efter en kväll.. Men, men.. bara till att öva ordentligt innan dess antar jag!




Lovely

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0