Don't mess around with chocolate

Seg dag idag, har inga planer på att krypa ur pyjamasen förrän jag verkligen måste. Halv fyra måste jag åka till jobbet, då kanske det är bra att ha lite kläder på sig.. Aja, men tills dess så tänker jag bara mysa runt!

Igår blev en riktig myskväll med Linda, med först några cider på chez och sen en gigantisk kladdkaka (för min del, Linda körde nyttigt med Pasta Pesto) på Tintin. En kladdkaka är ALDRIG fel! Den här var dock något av en besvikelse - den låg på en botten av kokos. Hua, usch. Fick skrapa bort hela botten, men väl borta så blev det bättre. Tänk att man kan synda så och förstöra en kladdkaka. Ska du ha kokos med choklad så gör kärleksmums då!


Fick även ett samtal från chefen idag. "Jobba extra i helgen?" Hur säger man nej till det? Så lördagkväll blir det jobb igen, får välkomna min pojk hem från Grekland på söndag morgon istället. Vilket kanske är lika bra, har en känsla av att det inte är en pigg pojke som kommer hem på lördag. Solsemester kan verkligen ta musten ur en! (:

Åh vad jag längtar efter utlandssemester nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0