Helg mitt i veckan

Befinner mig mitt i min helg. För mig är det lördag idag. Vilket ju nästan blir logiskt med tanke på att onsdag kallas lill-lördag. I vilket fall som helst så är jag ledig nu i två dagar, och dessa tänker jag utnyttja till fullo. Idag passar jag på att få lite nytta gjord, samtidigt som jag passar på att slöa så mycket som möjligt. Haha, ja, dessa två saker går att kombinera!

Imorgon ska jag in på göteborgs kulturkalas med Linda. Hade nästan glömt att det håller på nu, men ett litet besök ska allt hinnas med. Egentligen är jag väl lite sugen på att gå ikväll med, men tror inte att jag orkar det. Bäst att unna sig en hemmakväll tror jag.. (:

Skrev i alla fall in mig i vikariebanken i Borås idag, så får se nu om det blir lite jobb fortsättningsvis. Jag trivs bra på min avdelning och stannar gärna där i höst (och kanske vår) också. Får hålla tummarna för att någon blir sjuk! Eller ja, att de behöver mig rättare sagt (: Känns ju för hemskt att hoppas på att någon inte kan gå och jobba.. Men samtidigt så är det ju det som kan ge mig möjligheten att komma dit. Aja, vi får se vad som händer (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0