Trädgårn

Har varit en i stort sett trevlig helg, förutom att jag är lite trött efter jobbet idag. I fredags blev det i alla fall NRJ på Liseberg, och jag blev en nöjd tjej när jag fick smaska i mig sockervadd. Sedan promenerade vi från Liseberg till Vasa, och därifrån till Trädgårn. Kom dit precis vid tio så det blev ingen lång väntan. Har faktiskt inte varit ute på Trädgårn, bortsett från en konsert. Jag blev väldigt glatt överraskad! Visst är det lite dyrt, men de spelade så himla bra musik därute, så det var det värt! Jag tycker inte så värst mycket om house när jag är ute, nej, ge mig musik som man kan sjunga med i och dansa ordentligt till. Hade inget emot att skråla med till Håkan eller dansa runt baren i ett långt led, haha! Tack för en ordentlig utekväll tjejer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0