10 dagar kvar!

Okej, det blir ingen The Ark för min del.. inte på Trädgårn i alla fall! Nej, för jag åker ner till Skåneland istället, och partar loss i Malmö! Så den 19:e mars blir det, biljetterna är bokade och jag längtar som bara den..

Jobbade idag, på småbarnsavdelning. Det var bra. Är än så länge obokad imorgon, så det blir en väntan på samtal imorgonbitti. Men är åtminstone redan bokad torsdag och fredag, så här klagas det inte.

Och så har jag köpt klart alla julklappar. Alla fyra. Byter bara med familjen och pojken i år, det blir lugnast så tycker jag nog. Så jag tror att jag ska rimma på alla klapparna. Har redan ett grymt rim till pojkens klapp, jättestolt. Så tre till ska jag nog lyckas klura ut!



Snart är det klappdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0