A trip down memory lane

Har roat mig en stund med att kolla igenom en massa gamla foton. Facebook är väldigt bra att ha för en liten nostalgitripp. Ska lägga in några bilder på min digitala fotoram (som jag fick förra julen, gah), och hittade en hel del fina och tokiga bilder som ska få vara med.

Hittade även bilden nedan. Den föreställer mig och Carro i Barcelona, jag antar att alla som någonsin brytt sig om fotboll ser var..? Tänk vad häftigt det är ändå, att ha sett en hemmamatch på camp nou, det är något som många bara drömmer om! Jag och Carro delar många minnen från den där resan, och även den som vi gjorde senare samma sommar. Hela 9b1 kommer nog alltid att bära med sig minnena från Barcelona.



Vad jag tänkte komma fram till var i alla fall hur härligt det är att man delar så många minnen med de människor man träffat genom åren. Även om många av de människorna försvinner ut ur livet igen så finns minnena alltid kvar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0