Ännu en morgonrocksdag

Jag förstår inte riktigt hur det kan komma MER snö nu, men det har det gjort i alla fall. Så nu är det vitt på träden också, och så djup snö att man nästan vill gå ut och slänga sig i den. Ja, om det inte var så att man är sjuk då, förstås. Skulle ha jobbat idag, men kände att det inte skulle gå. Den här helgen har jag inte ens orkat klä på mig, att idag dessutom vara uppmärksam var för mycket. Så det blev till att gå upp halv sju, ringa det där ångestsamtalet (men jag är faktiskt sjuk, jag får sjukanmäla mig då, men åh vad dålig jag känner mig), och sen gå och lägga mig igen. Sov sen till elva.. och tänker nog inte klä på mig idag heller. Sitter och tröstäter ostbågar som mamsen köpte till mig, och snart ska jag nog krypa ner under filten i soffan och halvsova lite till.

Och så ska jag komma på en enda sak som jag önskar mig i julklapp. Det går fortfarande inget bra! Hjälp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0