Blablabla

Sitter och är så urbota uttråkad. På en fredagskväll. Gah.

Men jag har faktiskt varit sjuk till idag, eller ja, igår. Och idag har jag faktiskt jobbat över 8h. Så jag har rätt att vara trött. Jätterätt. Jättetrött. Jättetråkig. Ni fattar grejen?

Idolfinal. Minnah vs Jay. Tråkig vinnarlåt. Tråkig Jay. Grym Minnah. Jay lär vinna.

Jag känner för att göra mest ingenting nu. Häromnatten drömde jag att jag bodde inne i en klädaffär. Tror att det var Gina Tricot. I vilket fall som helst så fick jag välja vad jag ville, när jag ville. Det var en fin dröm. Mycket beslutsångest dock. Jag är jätteshoppingsugen. Och det ska gudarna veta att jag har pengar nu, efter några månaders jobb. Men jag vill ju spara.. för framtiden. Nu är det visst jag som är tråkig.

Äh. Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0