Chokladfrossa

Mamma har tillbringat dagen på jul på Liseberg. När hon kom hem öppnade hon dörren sjungandes.. bärandes på en 2000g tarragona. 2 kg choklad. Det är så inte okej. Och så hade hon köpt med sig sockervadd på burk till mig. Maha, hon vet vad jag gillar! Visserligen inte vanlig, utan jordgubbssmak, men det var helt klart godkänt och helt klart uppätet på nolltid ändå. Får se om det blir mer snask på söndag, då familjen M har planer på att gå på jul på Liseberg och se Jul-Lotta. En viss Peter Johansson ska vara med.. mumma! Kanske inte behöver några sötsaker då?

Ändå skönt att vi har så mycket snask i huset nu. Skönt men farligt. För jag behövde verkligen tröstäta idag. Har haft en stundtals hemsk dag på jobbet, är dunderförkyld och locket för öronen är numera permanent, och så saknar jag min baby också. Tur att han avgudar min bakdel och inte har så mycket emot att den blir större. För det kommer den bli nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0