En ängel i december

Nu är det helt plötsligt decembermånad. Och än bättre - det känns att julen börjar närma sig! Måste vara all snön som ger den där härliga förväntansfulla känslan i magen, vi är inte direkt bortskämda med tidig vinter.. Förhoppningsvis betyder det snö på julafton, och tidig vår!

Men allt är inte frid och fröjd i Hanna-land. Nej, känner hur en förkylning ligger och laddar, för att snart bryta ut med full kraft. Just nu ligger den och puttrar, och nöjer sig med lite snuva och svullna örongångar (vilket ger sånt lock för öronen att när jag tryckutjämnar så håller jag på att svimma/trilla ihop i en hög hälften av gångerna då balansen sätts ur funktion.. kul.). Så ikväll är det jag som går och lägger mig nu på en gång, klockan nio. Då får jag förhoppningsvis sova som jag behöver, ända till halv sju. Yehey.


http://1.bp.blogspot.com/_b_2P1pzZjBE/R0s_pwmkXiI/AAAAAAAABOc/6XNVD-W2Qp4/s400/adventskalender%2520email.jpg


Köpte en liten decemberpresent till mig själv idag förresten. Fick ingen julklappskalender i år (*suck* gud vad det är synd om mig), så idag när jag väntade på bussen hem från jobbet köpte jag en ängel. Väldigt enkel, jättesöt, som ska få hänga någonstans i mitt rum. Fint. Har dock fortfarande inte kommit på en enda sak som jag vill ha i julklapp. Typiskt dumt. Men det enda jag vill ha är mina nära och kära, och ja, gärna en solsemester. Det första kommer jag ju få ha över jul, och det andra kan jag bara glömma att någon ger mig i julklapp.. Attans. Får fortsätta klura.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0