Gott nytt!

Ja, kära vänner, god jul lite i efterskott och gott nytt lite i förskott. Har egentligen varken tid eller ork att sitta här och berätta om allt som jag har för mig nu i mellandagarna, känns som om jag flänger fram och tillbaka mest hela tiden bara. Vilket ju visserligen är det jag gör.

Julen blev riktigt bra i år. Firade med familjen bara, som vanligt, och fick några julklappar som värmde upp själen ordentligt. Ska sluta tjata om solsemester nu, för fick faktiskt det i julklapp! Så nu ska vi förhoppningsvis smita iväg till värmen i mars, om allting klaffar med...

..kursen som jag har kommit in på! Ingen större överraskning egentligen, vore snarare konstigt om jag inte kommit in! Men nu blir det i alla fall allmän språkvetenskap till våren för min del. Ser fram emot det, även om det innebär två timmars föreläsning fyra dagar i veckan = pytteliten chans att hinna jobba. För såklart ligger föreläsningarna mitt på dagen. Men fredagar, då ska la jobbet hinnas med kanske! Man kan ju alltid hoppas...

Ska snart iväg till babylove. Vi ska dra ner till Skåne över nyår, Helsingborg närmare bestämt. Hälsa på en av Johans kompisar (som förövrigt kallas Skåne), och bara ha en härligt lugn och mysig nyår. Det blir nog bra.

Nej, hög tid att packa färdigt nu! Så till alla er som orkat ta er igenom min vägg av text säger jag:

Ett riktigt Gott Nytt År! Vi får ta och se till att 2011 blir ett sjudundrandes bra år, ses då!



Sandra och min Johan.. som inte var min då, för den här bilden är från den nyårsfesten där vi träffades första gången! Då var han bara den där supersnygga killen som kände lite folk som jag kände.. nyår 2007/2008 måste det vara i alla fall!


Härligt collage från nyår 2008/2009 som firades hemma hos oss (:


En liten klänningsbild från förra nyår, som påbörjades hos Dennis och avslutades på Rio rio. Annorlunda nyår, minst sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0