Sthlm i mitt hjärta

Vad bra att jag vaknade upp denna lördagmorgon alldeles strålande glad och pigg och redo att ta mig ann alla världens utmaningar. Eller inte. Sitter fortfarande i morgonrock och myser. Jag vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan min morgonrock ♥

Nåja, har i alla fall fått gjort något halvnyttigt - laddat upp bilder från kameran till datorn och fb. Hög tid. Så nu finns mitt och Lindas sthlmsäventyr för allmän beskådning på fb, och även Jessicas 20-årsfest. Bättre sent än aldrig! Och det blir ju lite mer speciellt när man nästan glömt bort det, och så kommer det upp nya bilder.. eller? Nåja, nu finns de där!

Bjuder på några finingar från Sthlm:


Vi hittade (jag såg och var tvungen att gå in!) chokladfabriken, café och shop..


..varför köpte jag bara en kaka? Himmelriket ju!


Efter tio fick vi för oss att en promenad från sveavägen till kungsholmen var bästa grejen.


Vi hamnade på Viper room..


Söndagmorgon blev det afternoon tea på Classic tea room. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0