Hejdå

Jag vet var jag kommer befinna mig den 18:e mars nästa år. Längst framme vid scenen på Trädgårn, med tårar i ögonen och alldeles hes i rösten av att ha sjungit med i alla de låtar som är så förbaskat bra och som varit med en så länge.

Jag tänker anta att de flesta är med på vad jag pratar om? Inte? The Ark såklart. Och att de nästa år, lagom till 20-årsjubileumet lägger ner. Och jag tänker vara där, på minst en konsert, och skråla med i varenda låt. För även om de inte alltid har varit mina absoluta favoriter, så har jag älskat deras musik intensivt.

Så lite sorgligt är det. Men det var nog dags. Det kändes inte som om de hade mer att komma med nu. Så bättre att man får minnas dem med glädje än som gamla föredettingar som inte vet när man ska sluta. Bra jobbat grabbar! Ni kommer att vara saknade av många.



Kommentarer
Postat av: Linda

JAG ÄR MED DIG !!!!!

2010-12-09 @ 21:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0