Alla <3-ans dag

Sitter uppe i Linköping, har kidnappat Johans bärbara dator. Väldigt ovant! Pojken min var tvungen att springa iväg på rep, så jag sitter här och myser själv en stund. Har precis sett The Proposal, riktigt mysig. Får passa på att se sån romantik när Johan kan få slippa se den med mig, haha!

Såg dock på annan film förrut, Oh Brother where are thou?, och mös med chokladen som vi gav till varandra. Pojken min tycker nog att den här dagen är lite smått onödig, men jag tycker att det ger en ursäkt att mysa extra mycket!

Jag hoppas att alla tar vara på dagen och myser med dem ni älskar. Glöm inte att låta dem veta hur älskade de är!



Jag älskar dig!


/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0