Äntligen fredag!

Är helt slut nu! Lång dag blev det idag, och jag har behövt vara med i huvudet större delen av dagen. Så nu är det skönt att vara hemma, att ha helg.. även om det innebär ännu mer plugg, så får jag ändå vara hemma. Och slappna av.

Ikväll blir det revbensspjäll, lite På spåret.. låter som om jag har ett pensionärsliv, men det är kvällar som den här som jag tycker bäst om! Ingen press på att vara social, trevlig, glad.. bara jag, mina föräldrar och min favoritmat. Lägg till en pojkvän i den ekvationen och vi har en helt perfekt kväll!


Mysa med dessa två.. (:

/HM


Kommentarer
Postat av: sara

ha en fin kväll! :)

2010-02-05 @ 18:15:47
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0