Birthdaygirl

It's my party and I cry if I want to! Vilket man kanske inte ska vilja på sin 19-årsdag, och det vill jag inte heller - för den har varit alldeles perfekt. Ja, förutom att jag är sjuk då. Men blev väckt på morgonen av skönsjungande föräldrar och pojkvän (väckt, hrmm.. sov räv lite kanske) och fick paket och frukost på sängen. Så nu har jag lite mer pengar, en jättefin kakhylla (?), ett guldhalsband och så ska jag och pojken min gå och välja ut en bikini till mig. Bra att ha till Teneriffaresan! Fick dessutom ett jättefint kort från Johan, som var egengjort med rim i. Men det är aaalldeles för fint för att läggas upp här! <3



Har även blivit lite släktmiddag med god mat och kladdkaka till efterrätt. Massor av gratulationer har trillat in och jag känner mig alldeles perfekt mycket firad!

Dock så har inte helgen hjälpt mig att krya på mig nämnvärt. Nu blir det världens tryck i hela huvudet när jag böjer mig framåt. Lite smått jobbigt att inte kunna plocka upp grejer från golvet utan att huvudet exploderar i smärta! Nej, nu är det hög tid för ett besök till doktorn. Kan inte skjuta upp det mer nu, om jag ska ta mig till skolan den här veckan..

/19-åringen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0