Effektiv!

Börjar få lite smått huvudvärk, men jag känner att det nog blir bättre med den saken när jag kommer till kören och får sätta i mig lite ostmackor. Känns alltid som om jag äter mest där, men det är bara för att jag alltid är så himla hungrig vid den tiden - ostmackorna får ju bli min middag, haha!

Har i alla fall gjort klart en svenskauppgift som inte ska in förrän efter lovet egentligen. Men jag blev klar idag, så då lämnade jag in den. Skönt att ha den gjord.

Har även haft utvecklingssamtal idag, diskuterat framtidsplaner. Han kände sig trygg med min framtid, sa han. Bra, då är det en av oss som gör det! För även om jag gör alla förberedelser, skaffar ett jobb, ställer mig i bostadskö (vänta - har redan gjort det!), så måste jag förr eller senare komma på vad jag vill bli! Läskigt..

Nej, klurar på om lite mer tid ska få läggas på projektarbetet. Det ska trots allt in den här veckan. Tror att jag fortsätter vara effektiv och gör det nu!

/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0