Filmsugen!

Tänk att det kan kännas som om man har kommit någon vart när man har lika mycket kvar att göra idag som man hade igår. Skillnaden är att vi idag skrev till fler punkter som vi hade glömt, och därför kände vi oss duktiga. Men en hel del återstår fortfarande.. klara i tid ska vi dock bli, utan att ens behöva sitta sista kvällen!

Men inget mer projektarbete idag. Tänker ha helg och slappa i soffan med lite ostbågar en stund, eller ta itu med något annat på att göra listan kanske. Möjligen att jag får ryck och läser igenom hela rapporten, men det är inte så troligt. Ni vet hur man blir blind på det man själv skrivit? Well, jag ser inte alls hur jag ska kunna bidra med några fler smarta tankar idag. Så nej, släpper det!

Undrar om det går någon bra film nu? Är jättesugen på en riktig mysfilm! Eller disney kanske.. åh, skönheten och odjuret! Men den har jag sett så mycket att den är sönder.. buu. Får hitta någon annan, har trots allt tv1000-kanalerna att bläddra mellan.



Vad jag älskar den här filmen! Tänk att ha en så fin klänning som Belle har.. *drömmer mig bort*..

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0