Gissa vad?

Ikväll hände något magiskt, något extremt sällsynt, något som kan få dig att tappa hakan..

That's right, jag gick iväg och tränade! Kom iväg en gång förra halvåret, det var väl ett lite väl dyrt träningspass kan man säga.. så i år ska jag skärpa mig och försöka komma iväg fler gånger! Enda problemet (förutom det faktum att soffan är alldeles för skön) är att hon som håller i träningen kör så himla hårt. Hon blir ju för tusan aldrig trött! Så när man själv ligger i en blöt hög på golvet och flämtar, då peppar hon om att fortsätta. Vilket ju i och för sig är en bra grej.

Aja.. fler träningar ska det bli framöver! I mars ska jag vara den hetaste bikinibaben på hela Teneriffa!


Så här ska jag se ut i mars.. fast brun. Och mer vältränad. Så det så.


/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0