Hemma igen, ensam igen..

Resan hem kändes väldigt lång idag, helt slut var jag när jag trillade innanför dörren härhemma. Påminn mig om att inte ta med mig en bautaväska nästa gång!

Sitter så smått och väntar på att få krypa ner under täcket och gosa in mig i älsklings famn, så som jag blivit lite bortskämd med att göra de senaste dagarna. Men icke. Får vänta till nästa helg innan jag får göra det igen. Och jag får faktiskt skylla mig själv med att jag åkte så tidigt. Ska ju visserligen leva lite här hemma också, men ändå.. vill ha mer tid!


Mer pussar åt folket!

Imorgon blir det fika med töserna, kanske en utgång om andan faller på. På fredag blir det 80-talsfest hos Jessica (jag kommer vara så himla snygg!) och lördag funderar jag på att ta en filt, något gott och mysa framför melodifestivalen. Så ja, resten av den här veckan ska nog bli hålligång den med!

/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0