KLAR MED PROJEKTARBETET!

Trodde aldrig att jag skulle kunna säga det, men nu är projektarbetet färdigt och inlämnat! Jag hade lite svårt att släppa det, man kan alltid göra det bättre och jag var inte heeelt nöjd. Men nu var jag bara tvungen att släppa taget.

Ikväll har jag bara slappat. Jag är så rädd för att jag ska bli sjuk på lovet då jag slappnar av och släpper taget, så jag försöker varva ner lite i taget. Kanske borde gå och lägga mig snart i alla fall. Har typ bara en lektion imorgon (eller två, men den ena är eget arbete och jag är klar)..(eller tre, men den tredje är också eget arbete och jag tänker inte börja innan lovet). Men jag tänker i alla fall åka till skolan, lite stolt är jag. Lektionen börjar åtta, och det är prov. Borde vara pigg.


Så här glad borde jag vara. Lite chockad ännu, men det kommer nog!


/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0