Lovfeber

Min dag av måsten fick ett abrupt slut när mitt huvud inte ville piggna till, och jag upptäckte att jag har feber. Inte så mycket, men tillräckligt för att hindra alla planer på att vara nyttig eller social idag. Istället har det blivit tv och rota runt i skåpen efter godsaker. Sicket bra sätt att spendera dagen på.

Är dock chockad över att jag inte har varit mer sjuk det här lovet. För några år sedan betydde lov för min del nerbäddad med massa feber och valfri trevlig sjukdom. Eller bara småfeber ibland, faktiskt. Men ändå. Blev sjuk så fort jag varvade ner, vilket ju alltid hände på loven. Har lyckats bli lite friskare nu, vill jag gärna tro, men fortfarande kommer småfebern krypande ibland. Blä. Varför ska man inte kunna ta det lugnt OCH vara frisk?

Nåja, imorgon är jag frisk, vare sig min kropp går med på det eller inte. Lov har jag och kul på lovet tänker jag ha. Minsann!


/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0