Man ska inte önska sig saker som man inte vill ha

Jag ska sååå sluta önska att jag blir ordentligt sjuk - man ska inte önska sådant för då går det i uppfyllning! Självfallet fick jag samma dag som önskan uppstod massa feber, och idag har jag ont i halsen, öronen, och mår allmänt piss. Har inte orkat lämna soffan på hela dagen, och förlorade en del av det lilla som jag orkat få i mig. Jag orkar inte vara sjuk! Jag har inte tid att vara sjuk! Får se om jag släpar mig iväg till läkarn imorgon för att se hur sjuk jag egentligen är.

Min helg är ju fullspäckad med roliga grejer, så det är väldigt feltajmat att bli ordentligt sjuk nu.. särskilt när jag är värdinna för en av grejerna! Och så är det ju min förbaskade födelsedag på söndag! Så vi hoppas på ett mirakulöst tillfrisknande imorgon så att helgens planer får stanna kvar.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0