Min musikalmaskerad

Riktigt mysigt blev det igår, även om vi inte blev så många till slut. Men nu känner jag att min födelsedag är alldeles lagom firad, och då har jag ändå själva födelsedagen kvar. 

Mår dock piss idag. Huvudvärk som bara den och snorförkyld. Vet inte hur mycket av huvudvärken som är baksmälla, men den bör ju ha gått över vid det här laget. Det är en typiskt dålig grej att vara födelsedagsbarnet och bli hetsad till att dricka mer och mer.. Men får väl tycka att det var värt det då, ändå.

Jag och Johan var inte de snyggaste Sandy och Danny igår, men vi var ändå helt okej får man väl tycka. Men ja, vi blev slagna ganska rejält av dessa två:


Kevin och Emelie hade gått fullt ut!


Vi var lite mer småsöta, snarare än coola.

/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0