OS och mys

Sitter och kikar så smått på herrarnas bronsmatch i curling. Curling är baskemig en förvånandsvärt spännande sport. "Kommer stenen att hamna rätt, kommer den att slå bort rätt sten eller lägga sig bakom guarden?". Låter jättespännande, jag vet, men det ser kul ut. Kanske att man borde testa det någon gång?

OS i allmänhet kan vara ganska kul, om det går bra för svenskarna. Och det gör det ju verkligen i år, så då är det ju ett perfekt sätt att fördriva några timmar på! Ikväll bli det mer skidor, och Kalla ska åka. Kanske har hon en liten chans att ta medalj, även om det inte är hennes gren? Kalla är i alla fall typ den charmigaste skidåkaren på länge, så söt är hon! Hennes positiva energi smittar av sig!


Heja Charlotte!

Nej, nu väntar jag på att baby ska komma hit, så ska vi mysa framför melodifestivalen med choklad, brieost, vindruvor, chips.. hmm, känns som om vi har hur mycket snask som helst hemma? Mums..  

Och imorgon blir jag 19. Fast jag tror visst redan att jag är det. Imorgon blir det dock officiellt, och då får jag bli lite mer firad också. Myskväll och mysdag väntar!

Ha det fint (:

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0