Planeringsfreak

Vad trött jag blir. Tänk att jag ska hålla på och förstöra så för mig själv!

En av de bästa grejerna jag vet är att planera. Själva planeringen är oftast bättre än grejen man planerar för (okej, inte alltid, men ibland). Så nu har jag gått och planerat så smått för att fylla år, vilket inte inträffar förrän om en månad. Men kunde jag vänta lite till, och hålla mig ifrån att planera in en fest då? Icke. Så nu tog jag ifrån mig själv den glädjen att gå och vänta och planera. Nu är saken i andras händer, och det beror på vilka som vill komma nu. Förhoppningsvis vill alla komma såklart, men det är inte det som är grejen. Det är liksom inte min planering längre, utan deras. Jag inser att det här låter knäppt, men sån är jag.

Och jag säger då det, att känner någon sig oinbjuden, som jag har råkat glömma (sånt händer och jag ber om ursäkt), så hör av er!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0