Puuuuh!

Nästan klar med projektarbetet, imorgon lämnar vi tusan in det oavsett! Bara några smådetaljer kvar faktiskt, och det blir ändå helt okej. Får se vad läraren säger. Kanske inte smartaste grejen att skriva om historieundervisning till en historielärare.. men men. Hoppas att han gillar't!

Två dagar kvar i skolan innan jag drar upp till Linköping. Det ska bli så himla mys! Längtar efter min gosegubs ju ♥

Var i alla fall och köpte mönster till min klänning idag. Köpte det som jag ville ha, och det ska nog bli jättefint! Det kommer inte att se ut exakt som bilden nedan, men ungefär. Lite mörkare grönt bara.. Ska nog bli bra! 
 


Den gröna, långa, tredje från vänster, är den som jag ska sy upp!

Var dessutom en sväng på Emmaus och utrustade mig med kläder inför kommande maskerader. Jag hittade helt grymma grejer. Kommer vara så himla fräck på i ena utstyrseln, och söt i den andra! ^^

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0