Snabbsänka för hemmabruk eftersökes!

Skippade läkarbesök idag, efter att ha sovit hela natten och faktiskt kunnat andas genom näsan. Dessutom var febern inte tillräckligt hög för att jag skulle kunna med att trilla in där och kräva en massa tester. De skulle väl bara ha fnyst något om "vanlig förkylning" och skickat hem mig. Näe, men allvarligt talat. Känner mig lite som en hypokondriker ibland, även om jag faktiskt är sjuk på riktigt!

Något som jag och mams efterlyser är en snabbsänka för hemmabruk! Alltså, något som testar om man har bakterier i sig eller inte. För då vet man ju om man behöver traska iväg till farbror doktor för att se vad för bakterier det är, eller om man ska vänta ut sjukdomen hemma. Så, vem vill lansera en sån grej? Första kunden ser vi här!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0