Snö snö snö.. och så lite till.

Det är ett förbaskat under att jag tog mig hem igår. Att jag ens tog mig in till stan. Förstår ni vilka sjuka mängder snö som dimper ner på backen nu?

Bussen in igår var en timme sen. Först en halvtimmes väntan i Bollebygd, sen en halvtimmes kö (!) på motorvägen. Det var en bil som hade brunnit, så vi fick vänta. Kom fram kvart över åtta istället för kvart över sju. Blä för snö. Hemresan gick dock förvånandsvärt bra. Paps mötte mig vid busshållplatsen, gillar inte att gå hem ensam i mörkret. Hans fotspår från typ tio minuter tidigare hade nästan snöat igen när vi gick hemåt! Och idag syns det inte alls att vi var ute och traskade i natten.

Nu får det ta och sluta snöa!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0