Snöoväder - stanna inne!

Pedagogik, didaktik, historieundervisning.. orden snurrar runt runt i huvudet på mig. Ibland undrar jag om jag verkligen tycker att det här är intressant? Och varför inte rapporter bara kan skriva ihop sig själva? Och varför jag börjat hitta andra saker att göra istället för att plugga...

Har i alla fall en "jag tänker inte klä på mig eller knappt ens borsta tänderna"-dag. Riktigt skönt faktiskt. Även om man känner sig aningen.. opresentabel. Men jag tänker ändå inte lämna huset idag, så vem bryr sig. Och sugen på att gå ut i snöovädret blir man inte heller, när snön yr utanför fönstret, och snöhögarna är större än vad jag är på vissa ställen. Hua!


Man ser nästan hur snön yr därute..

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0