Söndagkväll

Jag vet en tjej som är jättesugen på att gå till skolan imorgon igen, sätta sig med allt plugg och vara jätteduktig och effektiv och pigg och trevlig. Och mellan allt detta så känner hon för att kasta sig ut i den meterhöga snön och göra änglar och ha snöbollskrig och yey vad kul!

Nej, allvarligt talat. Vill stanna hemma i sängen med något gott och en bra film och glömma allt vad skolarbete och måsten heter. Jag orkar bara inte.

Tror att det är hög tid för mig att få lite sol i sinnet och på huden. Behöver verkligen piggas upp! Men nu är det bara fyra veckor kvar innan färden går till Teneriffa. Längtar sjukt mycket!


På den här ön ska jag befinna mig snart! Soool!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0